domingo, 24 de mayo de 2015

Autoevaluació Cristian Gregori

 

Al llarg del curs s’han donat/explicat diversos conceptes que aparentment son simples, o fàcils de entendre, Com per exemple ,que és el moviment?. Al principi tot pareixien respostes simples que no van a parar mes enllà de una explicació purament mecànica, però al llarg de l’assignatura el que més clar m’ha quedat és que res és lo que es veu a primera vista. Sempre que desitgem ensenyar qualsevol cosa, hem de profunditzar en la manera de fer-ho per fer que aquelles persones que estan aprenent, pugen fer-ho de la manera mes desitjable possible.

A més, gràcies a la manera de treballar amb el meu equip (format per Sara, Míriam i Jo) hem desenvolupat una manera molt adequada de treballar, on predominava la distribució de tasques, on cadascun buscava la informació necessària per poder debatre sobre com explicar al blog de la millor manera possible allò que havíem donat a classe. I sí, es cert que tant a mi com a la resta del equip, ens hages agradat poder ser de més ajuda per a la resta de la classe, tal volta fent mes entrades, creant activitats mes dinàmiques, explicatives, etc.

Així i tot, cal admetre que ens hem esforçat per publicar les nostres entrades, buscant la manera mes explicativa possible, relacionant els temes sobre els que escrivíem amb els temes de classe, fent així un esforç per a que els demés pugessin aprendre de lo més fàcil possible.

Vaig entrar en esta carrera perquè sempre he pensar que tant el esport com l’activitat física en general poden transmetre uns valors i uns aprenentatges que són fonamentals per al correcte desenvolupament de la persona, ara després de haver cursat l’assignatura, estic més convençut que abans sobre aquesta idea. En un futur espere poder impartir la matèria de educació física per poder fer-ho de la manera en la que m’agradaria que me l’hagessin impartit a mi, fent-me pensar, aprendre, i entendre com funciona el meu cos.

Per últim, després d’aquest quadrimestre i d’haver cursat l’assignatura intentant absorbir les idees de la millor manera possible, crec que la meua calcificació hauria de ser al voltant de un 9

No hay comentarios:

Publicar un comentario